Hej allihopa! =)

Det här året är det mycket som hänt, året började riktigt dåligt men till sommaren började det vända. Jag har fått jobb på en presentbutik och har otroligt härliga kollegor. Jag och min pojkvän Stefan har även fått en ny lägenhet, från 13 kvm till 51 kvm, så i år blir det ordentligt julpyntat!
Julkänslan kommer och går från dag till dag men jag längtar till den nya lägenheten så jag kan julpyssa, mysa ner mig/oss i soffan till en julfilm, baka och en massa andra saker. Jag har en del nyinköpta julprylar men det kommer det nog upp bilder på sen, just nu har vi ett litet kaos (flyttar på fredag).
Jag börjat läsa en hel del julbloggar och det är riktigt kul att se vad ni andra jultokar hittar på.
Jag kommer med uppdateringar här när jag känner för det, men det är bara att skriva om ni har några frågor eller vill att jag berättar om något speciellt.
 
Det ska bli roligt att ta fram alla julsaker som inte kom upp förra året!
 
/Fanny

Kommentarer
Postat av: Denise - Min Glittriga Jul

Va härligt att det har blivit en bra vändning för dig!
Vet precis hur det är att bo litet med ens sambo och hur underbart det är att få flytta till något större! :)

Förresten, Grattis till jobbet också !

Svar: Verkligen! Haha ja, det kommer nog bli hur bra som helst =D Tack så mycket^^
Fanny Jäderfeldt

2013-11-13 @ 15:01:40
URL: http://minglittrigajul.blogg.se
Postat av: ANNNAIZ

SV: Vad kul att du är med och tävlar! Vinnaren dras om en vecka. Lycka till! :) Kram

2013-12-07 @ 08:08:31
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0