Ny smak på juleskum

Jag vet inte om det är en ny smak eller inte men jag har inte sett den här förut, hittade den på Ö&B för en vecka sen. Smaken var inte speciellt julig utan den smakade mer bara äpple vilket jag tycker är lite tråkigt, men dom var godare än päronsplitten i julipåsen.
 
Ett plus med dom här är att det är ett julkort! På framsidan står det "god jul önskar" så kan man skriva under och på baksidan finns det färdiga platser för adressen och frimärken, kanske en rolig grej om man vill variera julkorten lite ;)
 
 
Igår när jag vaknade tyckte jag att det lät som knaster från när folk går i snö utanför fönstret och helt rätt var det, under natten hade det lagt sig ett vitt täcke över Sundsvall. Tyvärr övergick det senare på dagen till slask, och det är inte mysigt! På natten till idag hade allt försvunnit och nu får det kanske dröja ett tag innan den kommer igen =) 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Den där kommer säkert provsmakas någon gång :)

2012-10-18 @ 21:02:52
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Falksonchristmas

Känns lite som en variant på Juliskummet som fanns i sommras, okay smak men hederlig skumtomte är nog bäst ändå :-)

Svar: Det tycker jag också, ingen av de andra sorterna jag smakat har varit lika goda! =)
Fanny Jäderfeldt

2012-10-19 @ 14:40:53
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0