Julshopping!

Idag åkte jag och älsklingen till birsta och IKEA! Jag gick runt och var jättelycklig över alla julsaker, tyckte att både IKEA och Rusta hade mycket nytt och många fina saker. Idag köptes inte så mycket i julväg men det kommer jag göra senare. Jag fick dock med mig tre glasprydnader från Rusta (det gillas mycket eftersom jag samlar på det) och sen köpte jag lite tidiga julklappar till mig själv, bland annat 6 fina champangeglas för det billiga priset 49 kronor! =) Resten jag köpte kommer på bild imorgon.
 
Stefan tog snabbt fram kameran och tog ett kort när jag såg julskyltningen inne på IKEA.
 
När jag var där passade jag på att gå och kolla på lite saker jag önskar mig så nu börjar önskelistan fyllas på, hittade bland annat en jättefin ring jag vill ha (hittar tyvärr ingen bild på den)
 
 
Har ni påbörjat era önskelistor?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk vad lycklig du ser ut när du får vara med din älskling och på julskyltning <3

Svar: Hihi oja, det gör mig lycklig ;) <3
Fanny Jäderfeldt

2012-10-24 @ 23:06:14
Postat av: Victorias Jul

Är du möjligen norrlänning? Kul att se att IKEA fått fram julsakerna även i Birsta då kan man ta och bege sig dit snart

Svar: Född i Stockholm men bott utanför Östersund från att jag var 7 år =) Nu bor jag i stort sett i Sundsvall hos pojkvännen =P Ja, fast dom håller fortfarande att plocka upp julsaker i andra butiker så väntar du en vecka borde allt hunnit komma upp =)
Fanny Jäderfeldt

2012-10-25 @ 13:09:00
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0