Julnyheter från Yankee Candle

Nu har det kommit några nya doftljus från Yankee Candle, jag har inte luktat på dom än men ska göra det så fort jag hittar dom! Än så länge är kitchen Spice min favoritjuldoft från dom, får se om det ändras nu!
 
De nya vinter/jul-dofterna:
 
Apple & Pine Needle
Den populära tallen får en fruktig variation då friska äppeltoner kombineras med tallbarr, cypress och cederträ.
 
Sugared Apple
En ljuvligt god och söt äppelnjutning, det perfekta receptet med saftiga äpplen pudrade med socker och vanilj.
 
Cranberry Ice
Uppfriskande, syrlig och söt! En sval, stimulerande upplevelse med frostiga röda frukter som fullkomligt exploderar med syrlig sötma.
 
Snow In Love
Bli förälskad i denna delikata blandning av krämiga, lugnande trätoner och vinterns pudriga fräschör.
 
Vill ni köpa dom så finns dom här.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh dem ljusen är ju helt underbara! :)

Svar: Oja! Dom kostar en del men det är det värt =)
Fanny Jäderfeldt

2012-10-20 @ 18:22:33
URL: http://arildsdottir.blogg.se
Postat av: Alexandras jul- Nu är det jul igen

Och så christmas cupcake=) men den kanske inte är årets iof. Luktar mumma iaf=)

Svar: Det vet jag inte =P Fick nyhetsbrev där dom presenterade dom fyra iaf, sen finns det en del sen innan också =)
Fanny Jäderfeldt

2012-10-20 @ 19:55:32
URL: http://alexandrasjul.blogspot.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Åhh älskar deras ljus :)

Svar: Dom luktar riktigt gott! =)
Fanny Jäderfeldt

2012-10-24 @ 13:35:32
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jag har Cranberry Ice och Sugared Apple dom luktar super gott men inte så jätte juliga :)

Svar: Okey, jag luktade på sugared apple idag men tyckte inte riktigt om den =/ Vissa av dofterna är helt underbara medan andra är ganska tråkiga =P
Fanny Jäderfeldt

2012-11-08 @ 19:14:52
Postat av: Alexandra

dom bästa jul dofterna är red appel wreath, kitchen spice, appel cider och sparkling cinnamon:) enligt mig :)

Svar: Har bara luktat på en av dom, och den är en favorit hos mig också! Tyvärr rätt dåligt med yankee candle både i sundsvall och i östersund så det kan ta ett tag innan man hittar dofterna man vill lukta på =P
Fanny Jäderfeldt

2012-11-11 @ 18:07:58
Postat av: Alexandra

jo jag vet hur det är bor i en liten stad då yankee kom till oss typ i sommras men jag är helt beroende har typ handlat ljus för en tusenlapp det är fan dyrt men yenkee men fett värt :)

Svar: Dom är värda pengarna dom kostar! =)
Fanny Jäderfeldt

2012-11-12 @ 18:26:34
Postat av: alexandra

helt klart värda :)

2012-11-14 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0