Fynd =)

Här är sakerna jag fick med mig hem igår, jackan gjorde jag ett riktigt fynd på! Den kostade 1399 från början men var nersatt, sen kombinerade jag det erbjudandet med 500 kr rabatt på valfri dunjacka + 25% på allt i butiken, så det slutade på ca.299 kr för både vantarna och jackan!! Så ska ni köpa en ny dunjacka åk till Stadium och ta del av rabatterna! 
 
Tre glasprydnader från Rusta, 30 kr för alla
 
Doftljus från IKEA som doftar äppel och kanel, 19 kr
 
Jackan och vantarna från Stadium
 
Idag snöade det en liten stund och nu är det minusgrader ute, så det jackan användes idag =)

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Så fina saker du har hittat :)

Svar: Tack =) Kommer bli fler närmare jul skulle jag tro =P
Fanny Jäderfeldt

2012-10-25 @ 21:47:23
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Mamma

Blev det något kvar att betala??

2012-10-25 @ 23:33:33
Postat av: Mamma

Det blev ju nästan vad man skulle tro att bara vantarna skulle kosta

Svar: Haha ja, superbra eftersom min gamla nyss gått sönder =)
Fanny Jäderfeldt

2012-10-25 @ 23:34:52
Postat av: Victorias Jul

Vilken fin jacka, den såg väldigt varm och skön ut

Svar: Det var den! Jag hade den med bara ett linne under idag ute i snön utan att frysa, och jag har väldigt lätt för att frysa så den är bra =)
Fanny Jäderfeldt

2012-10-26 @ 18:56:42
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Tomtenissan

Härliga vantar...billigt och bra.

Svar: Ja verkligen, jag hade riktig tur med priset =)
Fanny Jäderfeldt

2012-10-28 @ 18:14:36
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0