Vad som hänt

Jag har verkligen varit helt värdelös på att skriva här, men så kan det bli ibland.
 
Jag har hunnit med att vara utomlands på Gran Canaria med min älskade pojkvän, en jätterolig och mysig upplevelse! Där fanns det även en hel del jul, många alltiallo butiker var fyllda av julsaker men det var inget speciellt så jag fick inte med mig några julsaker hem därifrån, bara julpapper. Det var en del julpynt ute på gatorna också men inte mycket som var tänt.

 
 
 
 
 
Efter semestern tillbringade vi en helg i Stockholm med farmor och farfar. Vi gick på julmarknad och kollade på NKs julskyltning, i år är temat sagor, riktigt bra tyckte jag den var. På marknaden köpte vi varma brända mandlar och det var första gången Stefan åt det, jag tycker att det är supergott och han gillade det också.
 

 
 
När vi kom tillbaka till Sundsvall blev det julpyntning av lägenheten, bilder på hur den ser ut kommer under nästa vecka. Vi har även provat hallon/lakrits-skalle glöggen och en äpple/lingon glögg vi köpte på IKEA, båda var ganska goda men jag gillar den från IKEA bäst. Har även testat Ballerina pepparkaka och den gillade vi!
 
 
Vi har även varit på en julmarknad i Sundsvall, den var väldigt stor om jag jämför med de jag varit på innan, riktigt mysig var det där och vi fick med oss kakor, karameller, strumpor och nektardryck hem, det mesta sparar vi till vår minijul som vi tänkte ha nästa vecka.
 

 
Nästan alla julklappar är inköpta så det blir inslagning antingen den här helgen eller nästa, så får jag använda mitt fina julpapper från Gran Canaria! 
 
 
Svar på era tidigare kommentarer kommer snart också, bara så ni vet.
 

Kommentarer
Postat av: Liie

Hej! Jag vill bara meddela att vinnaren i lucka 11 som du deltog i är presenterad här http://liie.se/2012/december/lucka-11-godisboxen.html och där finns även en rabattkod om du skulle vilja skicka godisboxar till nära och kära lite billigare ;)

2012-12-15 @ 22:12:29
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

Kul att du är med och tävlar :D

2012-12-16 @ 16:54:35
URL: http://eemma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0