Doftljus

Något jag verkligen tycker höjer julstämningen är doften runt omkring mig, jag känner själv att jag inte vill tända mina juldoftljus än, men jag vill tipsa om två olika som är ganska lika i doften och som jag tycker luktar riktigt mycket jul!
Den dyrare är kitchen spice från yankee candles, där finns även många andra dofter men affären jag hittade dom på i Östersund hade inte alla så det är många jag inte har luktat på. Det finns även olika storlekar på ljusen och olika priser.

Den billigare varianten som jag har hittat är ett ljus från dollarstore, så har ni vägarna förbi så kika in där, dom har många fina saker för bra priser!

Så testa gärna något av de ljusen om ni vill ha en julig doft runt er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0