Ännu en julblogg

Det är många som har julbloggar men nu tycker jag att det är dax för mig att dra igång den här julbloggen, det är min första julblogg och jag tror jag kommer gilla det. Längtar efter julen riktigt mycket och tyckte att det här var en bra ide för att dela med mig av julkänslor och även tips och lite annat.

Jag gillar att fota så det kan komma upp en hel del bilder här men det kommer även att komma pyssel, recept, tips, rim, affärer/julnyheter, filmer osv. Så jag hoppas att alla ni som läser får en trevlig stämningsfull känsla av att kolla in här =)

Det kommer finnas olika kategorier för att ni lätt ska kunna hitta det ni söker =)

Är det något ni undrar över så är det bara att höra av er!

Ha det bra =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Välkommen!

Roligt att vi blir fler för varje år!!!

Lägger till dig i blogglistan på min julblogg.

2011-10-15 @ 18:44:07
URL: http://julilaloland..blogspot.com
Postat av: Victorias Jul

Vad kul men en ny julblogg, kan inte bli för många =)

2011-10-18 @ 13:55:29
URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0