Nalle Puh - Jullovet

En ganska mysig film som man kan se med ett syskon eller barn, jag såg den med min 11åriga lillasyster och hon gillade den, man kan se den i alla åldrar men jag tror den passar bättre till de lite mindre.



"Dela julglädjen med Nalle Puh, Tiger och alla de andra vännerna från Sjumilaskogen och upplev hur viktigt det är att fira jul och nyår med riktigt goda vänner. Denna helt nya utgåva av 'Nalle Puh Jullovet' innehåller massor av nytecknat material. Bland annat sjunger vännerna en unik och härlig tolkning av den klassiska julsången Bjällerklang. Nalle Puh och de andra funderar också kring nyårslöften och andra traditioner som hör julen till. NALLE PUH - JULLOVET är full av värme och humor. En underbar film som skapar julstämning för hela familjen."


Kommentarer
Postat av: ❤ Lisas Vinterland ❤

Sv: Ja, det är bäst att ha egen design från start :) det hade jag när jag hade blogg.se förra julen! Då gick det inte få tag i färdigt annat än typ 2 hela designer som andra redan hade..



På blogspot är det så enkelt att välja bakgrunder man gillar, för det finns typ att välja överallt! Men då finns risken att andra har samma, och dom flesta vill ha dom finaste som finns att tillgå! :P om jag nånsin ska byta igen blir det egengjort som förut, helt klart! :)

2011-11-08 @ 21:16:04
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0