Presentbakning

Jag har suttit och funderat på vad min farmor och farfar ska få, de har fått kort på mig och brorsan och även en massa "världens bästa farmor/farfar" så jag ville inte ge dom det. Men sen kom jag på att jag kan baka något och ge dom, det blev saffransskorpor och chokladkola, brorsan kom och hjälpte mig att baka och det blev riktigt bra. Jag köpte även en glasburk som jag pyntade lite och sen gjorde jag en strut av inslagningspapper. Blev ganska bra även fast det var en hel del pyssel ( sen blev jag irreterad över att jag inte kan skriva snyggt =P ) Men nu är det fixat, jag har även fixat julklapparna åt de jag brukar ha svårast att komma på till!



Kommentarer
Postat av: Emma - Emmas julblogg

saffransskorpor är så enkelt att göra, men ack så uppskattat och gott! :)

2011-12-12 @ 22:30:45
URL: http://emmasjulblogg.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0