Julfix

Jag känner att jag är dålig på att skriva här, men så får det vara. Nu har jag iaf gjort knäck och det här var nog den gången som gick snabbast! Förut har jag alltid suttit med skedar och lagt upp i formarna, nu hällde jag från en såskanna, det gick så galet mycket snabbare! Så gör det om ni kan =)

Alla julklappar är inhandlade och nu ska jag slå in dem, min lillasyster ville också slå in paket så vi ska göra det ihop.

Vi har hunnit hämta granen och tagit in den men pyntningen blir nog imorgon, väldigt vid är den! Superkul =)

Nä, jag får ta och skriva lite mer imorgon, några fler rim från min bror kommer upp också.


(min fina älskling gjorde denna tillängnad mig, sötnöt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0