Regn, gröt och julmusik

Jag är inte mycket för att vänta på att lyssna på julmusik, jag gör det när jag känner för det, många juliga låtar passar in på min favorit musik, vilket är lugna låtar så det är inget jag ledsnar på snabbt.
Så idag började jag dagen med tomtegröt med kanel och socker, mumsigt! När Stefan sen gick iväg till skolan passade jag på att sätta igång lite julmusik och lyssnade på den tillsammans med smattret av regnet emot fönstret.

Imorgon åker jag hem till föräldrarna så det är mycket möjligt att det kommer upp lite bilder på nya julsaker!

Ha det så bra så länge =)

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Jag börjar också lyssna på lite julmusik när jag känner för det utan att tröttna. Dock sparar jag de juligaste ;)

Svar: Dom brukar jag också hoppa över =P
Fanny Jäderfeldt

2012-09-22 @ 22:39:13
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Emma

mums vad gott med tomtegröt, det måste jag också äta snart!! :)

Svar: Det är riktigt gott, perfekt på kalla mornar =)
Fanny Jäderfeldt

2012-09-25 @ 20:23:21
URL: http://emmasjulblogg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0