Julmusik

Nu fick jag äntligen min pojkvän att gå med på att lyssna på lite julmusik (den lugna stämningsfulla som jag gillar bäst) samtidigt som han står och jonglerar. På tal om pojkvän och jul, Stefan samlar på en viss sorts lego och nu har han köpt något han kommer få roligt med i många dagar, kan ni gissa vad?

Jag såg även att sanna hade hittat en skiva med Peter Jöbak på tradera och jag blev jättesugen på den så jag kikade in och såg att det var en som slutade bara några timmar senare, så jag budade och fick den! 9 kronor + frakt så det blev ett riktigt fynd!
 
Nu ska det bli filmmys med Stefan, tyvärr inget i julväg men mysigt är det i alla fall <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hmm... På en viss sorts lego i anknytning "jul"... Kan det vara lego city han samlar på och lego city kalendern han köpt? Du får berätta!

Svar: Nä, men inte långt ifrån ;)
Fanny Jäderfeldt

2012-09-15 @ 08:16:24
Postat av: Emma - 24 december

Tänkte på samma sak som Karin redan kommenterat, stämmer det?! :)

Svar: Det var inte långt ifrån, svaret kommer i nästa inlägg =)
Fanny Jäderfeldt

2012-09-15 @ 10:33:48
URL: http://tjugofjardedecember.webblogg.se/
Postat av: Stefan

Hihi,

Ropa in hej än, ska få den i handen först, men den ska vara paxad för mig! =)

Svar: Ja, roligt kommer du nog ha iaf ^^
Fanny Jäderfeldt

2012-09-15 @ 12:17:25
URL: http://jango17.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0