Julmarknader

Jag sitter och kollar lite julmarknader som finns och gissa om jag blev glad när jag såg att just den helgen som jag och pojkvännen är i Stockholm startar julmarknaden på stortorget, så förhoppningsvis går vi förbi där!
Bild hämtad här

Hihi, anledningen till att vi är i Stockholm då är för att vi ska på vår första utlandssemester tillsammans, Gran Canaria blir det och jag längtar som en tok! Det kan vara mysigt med snö och så, men en varm semester skadar verkligen inte ;)
Ser inte helt fel ut! Bild hämtad här
 
Så under drygt 1,5 vecka kommer vi både få sommar och julmys =D

Kommentarer
Postat av: Julbloggen - Min Vintersaga

åååh.. gran canaria är världens bästa ställe! hade the time of my life där i en vecka!! så ni kommer säkert ha sjukt kul :)

Svar: Haha förväntningarna inför semestern höjs ;)
Fanny Jäderfeldt

2012-10-29 @ 15:13:40
URL: http://minvintersaga.blogspot.com
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Gran Canaria! Så underbart :D

Svar: Det blir det nog =)
Fanny Jäderfeldt

2012-10-30 @ 10:25:17
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0