Nu är det dax!

Nu tycker jag att det är okej för mig att börja julblogga, har velat göra det ett bra tag men låtit bli. Månaden som många omedvetet börjar tänka på julen är förbi (augusti) och julen syns mer och mer både på internet och ute i butiker.
Jag har en hel del nya julsaker som jag fått och köpt under året, bilder kommer sen när jag åker hem till föräldrarna där jag har allt =)

Idag fick jag se att jotex har kommit med lite julsaker, de rear även ut en del som dom hade förra året! Jag fick ett stort leende på läpparna medan pojkvännen som satt bredvid mig bara suckade xD

Nu får vi se hur mycket bloggande det blir, kommer nog komma i perioder och bli mer och mer desto närmare julen vi kommer.

Kommentarer
Postat av: Christmas Dreams (Lisas Vinterland)

Imponerad att du lyckats hålla dig så länge! Önskar att jag hade väntat ett tag, började ju typ mitt i sommaren på min gamla blogg ;)

Svar: Ja, det är många som börjat tidigt! Men svårt att låta bli ;) Nu tycker jag ändå det är okej att börja, även fast sommarvädret verkar dyka upp nu =S
Fanny Jäderfeldt

2012-09-12 @ 15:22:30
URL: http://christmasdreams.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0