Julfilmer för 9 kr!

För ett tag sen var jag på fyndlagret i Sundsvall och jag hittade två julfilmer (och lite andra filmer) som direkt fick följa med hem! 9 kr/st kostade dom. Har inte sett så många julfilmer där men hoppas på att det kommer in fler snart.
Nu i helgen kommer de även ta fram alla julsaker så jag får skynda mig dit på tisdag när jag kommer tillbaka till Sundsvall!
 
 
 Om ni inte sett Julspelet (Nativity) så se den! Riktigt rolig och mysig familjekomedi som jag tror de flesta gillar =)

Kommentarer
Postat av: bitte

Åh dom har jag inte sett. Älskar att se på julfilmer

Svar: Du måste se nativity ^^
Fanny Jäderfeldt

2012-11-08 @ 16:09:17
URL: http://bittesjul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilket kap på filmerna du gjorde, önskar det fanns möjlighet att göra såna kap hos mig också haha! Har varken sett Julspelet eller Disneys "En julsaga", bara en massa andra olika versionen! Ha en fortsatt trevlig kväll! :}

2012-11-08 @ 16:17:07
Postat av: julmust.blogg.se

Gud vilket kap på filmerna du gjorde, önskar det fanns möjlighet att göra såna kap hos mig också haha! Har varken sett Julspelet eller Disneys "En julsaga", bara en massa andra olika versionen! Ha en fortsatt trevlig kväll! :}

Svar: Verkligen! Finns det ingen loppis du kan gå på? Fyndlagret är en loppis fast det är större än de brukar vara =P Det finns rätt många versioner av en julsaga, den här känns lite läskigare och med mer effekter än de jag sett innan. Min lillasyster som var 9-10 år när vi såg den på bio tyckte att den var lite för läskig. Julspelet är en underbar julfilm! =D Ha en riktigt trevlig kväll du också!
Fanny Jäderfeldt

2012-11-08 @ 16:17:20
URL: http://julmust.blogg.se/
Postat av: julmust.blogg.se

Jo, jag har varit på Fyndlagret i Sundsvall en gång, men att leta efter julfilmer och liknande var ingenting jag tänkte på alls då! Och här jag bor finns inte särskilt många loppisar, men kanske ska försöka ge de en chans ändå! haha

Det låter alltså som lite utav en bättre version av "En Julsaga" tror jag får fixa hem båda filmerna och titta på!

Svar: Okey, dom har väldigt få julfilmer, jag fick vara glad att jag hittade dom ;) Ja, se dom du! =)
Fanny Jäderfeldt

2012-11-08 @ 17:18:42
URL: http://julmust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0