ojoj, dåligt!

Haha nu är det så att jag hade tänkt skriva ett inlägg om hur julen var några dagar efter, det blev fler och fler dagar utan att jag skrev men så kan det vara ;)

Jag har iaf haft en bra jul, nyår och födelsedag, fick många fina saker och hade väldigt bra sällskap.
Bilder på julsakerna jag fick kommer senare i år när det ska upp igen, men jag fick prydnader och en plastgran! =D

Hoppas alla har haft det bra, jag återkommer antagligen till nästa jul också, förhoppningsvis lite bättre på att uppdatera om vad som händer.

Förresten, julkalendern det här året kommer nog bli riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: johanna <3 ♫♪

Fin blogg :) Hoppas du haft en bra vecka.
Kram!

2012-08-26 @ 17:15:41
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0