Lucia

För några dagar sen var det lucia och det firades på ett annat sätt än vanligt för min del.
Det började på natten den 12e 23.30, då gick jag och pojkvännen till bion för en natt med film, tävlingar och skoj. Lucia Movie Night heter det, har tydligen funnits i flera år men det här är första gången vi var på den. Det var roligt och vi fick se tre förhandsvisningar som var rätt så bra. I mitten av den sista filmen kom ett litet luciatåg in och sjöng några låtar.
 
 
 
När bion var slut, runt 8 på morgonen gick vi tillbaka hem och sov i några timmar, sen hoppade vi på tåget till Östersund och överraskade min lillasyster på hennes luciatåg. Jag ångrar inte en sekund att vi åkte och såg det för det är det absolut finaste luciatåget jag har hört! Det hade gjorts på fritiden av två gamla kompisar till mig och direkt när jag såg att Malin hade varit med och ordnat det så visste jag att det skulle bli bra! Blev också väldigt stolt över min lillasyster som brukar tycka att det är läskigt att alla kollar på henne att hon var med och hade lagt så mycket tid på det.
 
 
 
Vad gjorde ni under lucia?

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 Det var fint att ni kom <3

2012-12-18 @ 23:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0